sábado, 14 de mayo de 2011

Me, I & Myself.




Hi everyone, welcome to J'ullypop! I've just created this blog to share with you all my ideas, opinions, desings, pictures, etc... First of all I'm going to present myself. My name is Juls, and I come from a little Island called Gran Canaria. I love to live in here cause the climate it's perfect and people is lovely, but in the future I would like to go out. My world is the music, and in my free time i like to design fashion stuff, go shopping or just chill out with my friends.
This is just a little introduction about me, I hope you know me better my following my blog! :)
xoxo
---
Hola a todos, bienvenidos a J'ullypop! Acabo de crear este blog para compartir con todos mis ideas, noticias, diseños, fotos, etc... Lo primero que haré será presentarme. Mi nombre es Juls, I nací en una pequeña isla llamada Gran Canaria. Me encanta vivir aquí porque el clima es perfecto y la gente es adorable, pero en un futuro me gustaría irme fuera. Mi mundo está en la música, y en mi tiempo libre me gusta diseñar moda, irme de compras o estar con mis amigos. Esto es tan solo una pequeña introducción sobre mi, espero que siguiendo mi blog me conozcas poco a poco! :) besitos.


No hay comentarios:

Publicar un comentario